КАК СПЕЦИАЛИСТИТЕ И ТЕХНИТЕ КЛИЕНТИ МОГАТ ДА СЕ ВЪЗПОЛЗВАТ ОТ ОНЛАЙН РЕЗЕРВАЦИИТЕ

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Преминаването към онлайн резервации и електронни консултации се движи от по-големи технологични и социологически тенденции. Удобството става все по-важно, защото много хора работят по-дълго от всякога. В скорошно проучване беше показано, че в Обединеното кралство броят на хората, които работят повече от 48 часа седмично, се е увеличил с 15% между 2010 и 2015 г. Тези работници просто нямат време да отделят от деня си, за да чакат без записан час да ги приеме специалист.

Технологиите също оказват влияние върху мисленето на потребителите относно услугите за резервации. Приложенията промениха очакванията на хората относно поръчването на услуги. Това е особено вярно сред младите градски професионалисти. Според проучвания 47% от потребителите на приложения имат доход над $75 000 годишно, а 49% от потребителите са милениали (поколение от хора, които са родени между 1977 г. и 1994 години).

Както ще покажем в това ръководство, възможността да запазите час  има големи предимства както за специалистите, така и за техните клиенти.

Предимства на онлайн график за клиентите

Има много различни причини, поради които може да бъде изгодно да резервирате онлайн час. Някои от основните причини включват:

Пести време за изчакване

Записването на час онлайн, преди да посетите специалист, ще гарантира, че ще бъдете приети сравнително бързо.

Графика за резервации е наличен по всяко време на денонощието

Ще се създаде възможност на клиентите да си записват часове по-късно вечерта и през уикендите. Това прави онлайн графиците по-удобен вариант за хора, които има интензивно всекидневие.

Система за обслужване на клиенти

Клиентите, които си записват часове през платформата на ПИСАРИТЕ, ще могат да се свържат е член от екипа през чат системата. Това позволява на клиентите, ако има възникнали въпроси, да получат асистенция и да преминат към запазване на желания час.

Предимства от предлагането на онлайн график от специалисти

Удобството на онлайн резервациите осигурява конкурентно предимство пред други специалисти, които не предлагат тази услуга. Тук ще разгледаме защо онлайн резервацията може да помогне за увеличение на потреблението на услугата, без да създава повече административна работа.

Намаляване на административната работа за персонала. Първо, като имате онлайн график, клиентите не трябва да се обаждат или да изпращат съобщение, за да си уговорят среща. Чрез формулярите за резервация ще получат цялата необходима информация, която е нужна за часа им. Тези резервации могат да бъдат настроени, според нуждите на клиента.

Изпращане на клиентите на нужната му информация – С ПИСАРИТЕ всички срещи ще бъдат потвърдени чрез имейл. Тези известия съдържат всички ключови подробности за запазениете часове, включително дата, час и място. Това гарантира, че клиентите имат удобен достъп до информацията, от която се нуждаят. Известията изпратени от ПИСАРИТЕ позволява клиентът да отмени срещата си. Наличието на тази опция означава, че клиентите не трябва да се обаждат на специалиста, когато трябва да променят часа си. Освен това могат да бъдат настроени автоматизирани известия при определени поводи. Те напомнят на клиента за неговия час и намаляват вероятността той да бъде пропуснат.
Клиентите могат да си запишат час по всяко време – С онлайн резервациите клиентите могат да резервират час по всяко време на деня. И тъй като формулярите за резервация на ПИСАРИТЕ са оптимизирани за мобилни устройства, за клиентите е също толкова лесно да си запазят час през телефона, колкото и на компютър. Това прави онлайн резервацията идеалната опция за хора с работа на пълен работен ден, която ограничава възможността им да се обаждат, за да си уговорят часа.
Мигновено съчетаване с календара на специалиста– платформата на ПИСАРИТЕ се интегрира с популярния календар на Google. Това означава, че когато се направи среща в ПИСАРИТЕ, тя ще бъде незабавно отразена и в този календар.

Осигурете мобилна резервация – 50% от цялото мобилно търсене е насочено към услуги и продукти, предоставяни от местни фирми. Потребителите вече могат да купуват и резервират почти всеки продукт или услуга, използвайки своите смартфони. Те очакват, че записването на различни услуги трябва да бъде достъпно чрез техните смартфони. ПИСАРИТЕ използва напълно оптимизирани за мобилни устройства графици. Това означава, че когато човек влезе в уебсайта ни с помощта на смартфон, ще се покаже оптимизираната за мобилни устройства версия на графика за резервация. Наличието на правилно оптимизиран за мобилни устройства график прави резервирането на час много по-лесно за клиента и от своя страна помага за увеличаване на броя на резервираните часове.
Създаване на персонализирани полета – може да има конкретна информация, която е полезна за специалиста, за да предостави консултация. Получаването на тази информация преди уговорения час спестява време както на специалиста, така и на клиента. С ПИСАРИТЕ е възможно да създавате добавяне на различни персонализирани полета, включително множество възможности за избор, текстови полета, падащи списъци и други. След това данните, предоставени от клиента, ще бъдат добавени към неговата резервация в календара на специалиста.
Подробни анализи – Според проучване на McKinsey Global Institute, организациите, управлявани от данни, са 23 пъти по-склонни да спечелят клиент в сравнение с тези, които не използват анализи. Решение за онлайн резервации като ПИСАРИТЕ дава на специалистите достъп до богата информация, която може да се използва за по-ефективно управление на бизнеса им. ПИСАРИТЕ подготвят анализи, които показват колко хора резервират часове, кои служители приемат най-много резервации и др.

Предлагане на онлайн консултации на клиенти

Както е описано подробно във въведението, една от най-големите тенденции е ръстът към електронните консултации. Електронните консултации имат редица предимства за пациентите, включително:

Поверителност – Хората често не са склонни да обсъждат проблеми лице в лице със специалиста. Следователно те често биха предпочели да могат дискретно да резервират час и след това да им бъде предоставена консултацията онлайн или по телефона.
Удобство – Много хора работят по-дълго, отколкото в миналото. Това важи особено за хората с по-високи доходи. Тези хора имат способността да плащат за продукти и услуги, но дават предимство на удобството. Точно това могат да осигурят онлайн консултациите. Използвайки онлайн график за резервация, потребителите могат да си запишат час, когато пожелаят. Тази електронна консултация след това може да бъде достъпна от клиента от всяко място.
Предлагайки онлайн електронни консултации, специалистите могат да се предлагат на пазара в много по-големи географски райони с нарастващ сегмент от клиенти, които предпочитат поверителност и удобство. Платформата ни е интегрирана със Google Meet и Zoom, което напълно автоматизира процеса при една онлайн консултация.

Заключение

Накратко, има пазар от по-млади, заможни и разбиращи технологиите потребители. Тези потребители искат удобството и поверителността, които предоставят онлайн резервациите и електронните консултации. Предоставянето на тези услуги е не само печалба за потребителите, но също така може да помогне на специалистите да увеличат пазарния си обхват, като същевременно намаляват административните изисквания. Специалистите, които използват наличната технология, ще имат сериозно конкурентно предимство през следващите пет години.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.

BG